Budapest Fridge Festival - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Jordy Speekhout - WaarBenJij.nu Budapest Fridge Festival - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Jordy Speekhout - WaarBenJij.nu

Budapest Fridge Festival

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy

15 Oktober 2011 | Hongarije, Boedapest

Hallo iedereen,
Weer een week verder en weer een aantal dingen geleerd.

Zo zijn we gister naar palace cinema in the West End Mall geweest. Een Goede bioscoop met engels gesproken hongaars ondertitelde films.
Hier heb ik geleerd dat als je naar een film wilt gaan, het handig is om recensies te lezen. Aangezien een film soms kan tegenzitten. ik heb het over de film abduction, leuke film maar alle actie uit de film zit ook in de trailer. En ja daar bedoel ik mee dat er dus best weinig actie in zit. Dus dit viel een beetje tegen


Verder heb ik deze week mijn kaartje gekocht voor het Budapest Fridge Festival dat hier in Budapest plaats vind op het Heroes Square van 11 tot 14 november.

Verschillende snowboard en ski competities en muziek met onderandere de volgende artiesten:
The Infected Mushroom, Pendulum, Steve Aoki, Scooter, Lazerkraft 3D, Dub FX en nog een heleboel andere artiesten.

Eerst was het de bedoeling dat er nog mensen hier heen zouden komen voor dit festival. MAAR dit gaat niet meer door omdat er Tentames zijn 11 en 12 november.

Verder ben ik gister naar het vliegveld gereisd, om te kijken hoe lang het duurde voor als mijn broer en zijn vriendin hierheen komen over een week.
Er zijn 2 manieren om te reizen. met de trein en met de bus + de metro.
Heen ben ik met de trein gegaan wat er in resulteerde dat ik de stoel naast me heb gesloopt. Omdat ik toen ik op wou staan de rug leuning van de stoel naast me wou gebruiken om me zelf op te hijsen. Waardoor de rug leuning van de stoel afbrak.

Na met een rood hoofd de trein te verlaten ben ik na een 10 minuten waar in ik 10x ben lastig gevallen door taxichaufers. Die me vroegen of ze me konden helpen, ben ik met de bus en de metro terug naar huis gegaan. Een probeerde me zelfs wijs te maken dat je alleen met de taxi naar het stads centrum kon komen! na hem uit te hebben gelegd dat ik al 1,5 maand in Budapest was, liep hij er wel snel vandoor.

En nu is het lekker weekend. Morgen gaan we met Grant, een amerikaanse enviromental law student en een van zijn collega's naar een beer en wolven reservaat.

Maandag komt Marijk langs op mijn stage en de week daarna komt en mijn broer en zijn vriendin hier langs.
Oftewel genoeg om naar uit te kijken.



  • 26 Oktober 2011 - 10:30

    Mieke:

    wow ik wist niet dat jij in Budapest zit!! facking vet! Veel plezier!! kus mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 56739

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 31 Januari 2012

Stage in Hongarije

Landen bezocht: