Budapest fridge festival, 1,2 WHOOP WHOOP! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Jordy Speekhout - WaarBenJij.nu Budapest fridge festival, 1,2 WHOOP WHOOP! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Jordy Speekhout - WaarBenJij.nu

Budapest fridge festival, 1,2 WHOOP WHOOP!

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy

09 November 2011 | Hongarije, Boedapest

Naarmate het Kouder en donkerder wordt hier in het oosten van Europa. Begin ik steeds meer te denken aan het gezegde dat iedereeen wel kent:"time flies when your having fun".
And it's true. Er zijn al weer 2 maanden voorbij, sinds dat ik hier ben aangekomen. het is ook al weer een flike tijd geleden sinds mijn laatste berichtje. DUS hoogste tijd om weer wat van mezelf te laten horen.

Naja over 1 dag is het dan eindelijk zover, Budapest fridge (zo koud is het ook weer niet. maar tocht daar ligt al het eerste ijs).
ik heb er echt zo'n zin in.
enkele artiesten die komen optreden:
Steve aoki, Pendulum,Dub fx, Infected mushroom, Parov stelar.
Dat wordt nog wat!

Ook is het al duidelijk dat ik naar huis ga voor kerst, lekker een paar daagjes thuis doorbrengen. Heerlijk eerst was ik van plan om een verassings bezoek te brengen zonder dat mijn ouders het wisten. Maar dat gaat jammer genoeg niet door. Maar ik ga wel naar huis daar gaat het om.

Maar genoeg over de toekomst. En
begrijp me niet verkeerd ik vind het hier echt geweldig!, maar even thuis zijn is zkkr niet slecht. Dat merkte ik vooral toen mijn broer en schoonzus hier waren. Ik kreeg echt enorm heimwee toen ze weg gingen.

De laatste paar weken zijn zeer snel gegaan. werken door de weeks en lekker de stad in in het weekend. En ook door de weeks toen mijn broer en zijn vriendin hier waren.

Daarnaast heeft een kennis van hier mij heel wat mensen leren kennen. Via Couchsurfing een site waarop je mensen kan vinden in een stad/land die hun bank aanbieden om een of een paar nachtjes op te slapen.

Het afgelopen weekend waren dat 3 mensen uit denemarken, die even een paar daagjes naar Budapest gingen.

natuurliujk maak ik hier niet alleen maar lol. Er is ook veel gewerkt. En zo ben ik ook al begonnen met mijn eindverslag van mijn stage. WAT IS DAT VEEL WERK!

Groetjes, van uit het steeds maar kouder wordende Boedapest,
Ik ben zeer benieuwd waneer hier de eerste sneeuw gaat vallen!

  • 09 November 2011 - 17:47

    Dominique:

    ahh maar met de kerst kom je lekker thuis!
    en morgen dat festival: enjoy!!

    en de winter zal wel erg streng worden daar maar dat komt ook wel goed:p (ik ben echt bang dat we hier ook ineens strenge winters krijgen.....)


  • 11 November 2011 - 14:14

    Arjan:

    dude!!
    ok ik wist helemaal niet (of was het waarschijnlijk vergeten) dat jij ook Waarbenjij hebt. Maar ik ben weer geupdate.

    Relaxt kerel! Weet jij trouwens wanneer je de komende tijd een beetje vrije weekenden hebt?? Want uiteraard wil ik nog langs komen na deze F*cking tentamens. Die zijn nu eindelijk klaar.

    Cheers buddy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 56738

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 31 Januari 2012

Stage in Hongarije

Landen bezocht: