Kerst! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Jordy Speekhout - WaarBenJij.nu Kerst! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Jordy Speekhout - WaarBenJij.nu

Kerst!

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy

20 December 2011 | Hongarije, Boedapest

Kerst, Het is bijna kerst!
fijne kerst dagen allemaal.

sorry het is alweer even geleden dat ik iet heb achtergelaten.

naja ik heb ook niet echt veel meer beleefd de afgelopen tijd ik ben veel bezig geweest met stage verslag
en ik heb mijn ticket naar huis geboekt voor januarie !!
lekker vroeg 28januarie om 6 uur 's ochtends...

nu ik het toch over naar huis gaan heb , over een paar daagjes naarhuis voor kerst!
Geweldige kerst cadeau's gehaald!

ook is er wat minder goed nieuws, vorige week heb ik afscheid genomen van grant, de amerikaanse stagaire waar ik veel mee omging hier.
See you soon mate!

Nou fijne kerst dagen en een gelukkig nieuwjaar (alvast) !
groetjes,
Jordy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 56743

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 31 Januari 2012

Stage in Hongarije

Landen bezocht: